2016. március 19., szombat

Részletes kritika #1- K I S S or D E A T H?

Sziasztok! :)
Egy részletes kritikával érkeztem a K I S S or D E A T H? bloghoz. Ha szeretnéd elolvasni, kattints az olvass továbbra!
Név: K I S S or D E A T H?
Írónő: Szabó Andrea



Első benyomás
Ha rákattintok a linkre, és meglátom a blogodat, eláll a szavam. Mindig is szerettem az oldalfejléccel rendelkező blogokat, mert azok különböznek a többi blogtól. A színvilág pompás, nekem nagyon tetszik. Az egyetlen dolog, ami szemet szúrt, az a lelógó Novella menüpont. Itt javítanod kéne a méreteken, vagy egyel kevesebb menüpontot berakni. Ha kivennéd az Elérhetőségeket, nyugodtan berakhatnád valahová alulra.

Cím
A cím magyarul Csók vagy Halált jelent. Én a címek terén sosem voltam túl jó. Egyszer se jutott eszembe ilyen cím, pedig nagyon jól hangzik. Kicsit egyszerű, de mégis van benne valami, amitől az egész olyan érdekes! Szerintem nagyon jó, és illik a blogodhoz!

Tartalom
A blogban főként novellákat, egyperceseket olvashatunk. Én nagyon szeretem a novellákat, mert olyan jó őket olvasni. Én sose tudtam novellát írni, se egyperceset. Nekem a hosszabb történet írása való, de azért ilyeneket is szoktam olvasni és néha megpróbálkozom az írásukkal is. Ahogy olvastam Az Élet és a Halál történetét, a szemeim felcsillantak. Bárcsak én is olyan tehetséges lennék, mint te az írásban. Bárcsak én is nyithatnák egy novellás blogot.

Üdvözlet/ fülszöveg
Üdvözöllek a blogomon!
Nem tudom miért tévedtél ide, talán mert felkeltette a figyelmedet a Sherlock Holmes név, vagy érdekelnek a krimik, de lehet, hogy csupán azért mert kíváncsi voltál rá mi is ez, a lényeg, hogy itt vagy és most ezt olvasod mert érdekel. Elmondhatom mivel szolgálhatok neked: gyilkosságok, bűnügyek, szerelem, dráma, Sherlock Holmes és világa, végül de nem utolsó sorban slash. Ha még mindig akarsz olvasni valamit tőlem akkor hajrá, böngészd át a bejegyzéseimet, oldalaimat és mindent amit itt találsz, én csak örülök neki! :)
Az üdvözlő szöveg jó, nincs vele semmi bajom!

Helyesírás
A helyesírásoddal nincs sok baj, de mint mindenkinél, nálad is előfordul pár elpötyögött szó, vesszőhiba.
Pl.:  Ha még mindig akarsz olvasni valamit tőlem akkor hajrá, böngészd át a bejegyzéseimet, oldalaimat és mindent amit itt találsz, én csak örülök neki! :)
Így jobban hangzik:  Ha még mindig akarsz olvasni valamit tőlem, akkor hajrá! Böngészd át a bejegyzéseimet, oldalaimat és mindent amit itt találsz, én csak örülök neki! :)
       
Kinézet

Fejléc
A fejléc nagyon szép! Az élénk színek nagyon jól mutatnak, akárcsak a különböző minták. Nekem kicsit furcsák ezek a piramisszerűségek, de meg kell, hogy mondjam, ULTRA JÓL MUTATNAK! A betűtípus jó, de az or szó beleolvad a pasi dzsekijébe, ezért elsőnek nem lehet észrevenni.

Design
A design szép, de a ,,dobozok” méretén kéne kicsit változtatni, hogy ne lógjanak ki a dolgok. A lila szín a chatben (a linkek lilák) nagyon csúnya. Én a helyedben gyorsan átállítanám!

További jó blogolást!



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon köszönöm a kritikát! Örülök, hogy ennyire tetszett a blogom, élvezet volt olvasni a véleményed ^^

    xoxo:
    Andi

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png